søndag 6. desember 2009

julebok og julegodis

Jeg har lenge tenkt å lage meg en julebok hvor jeg har oversikt over julegaver, julekort, og ting som har med jula og gjøre. Bl.a oppskrifter på ting jeg er vokst opp med og som jeg forbinder med jula. Nå har jeg dekorert Cover-all perm fra Zutter og nå er det bare å fylle den med diverse ting.

I have been thinking about making a book for Christmas. I want a book where I can keep my lists for Christmas presents and cards I'm going to send and other things related to Christmas. One of the things I want to keep in the book is recepies for things I have grown up with and related to Christmas. I have decorated a cover-all from Zutter and now I can start fill it with different things.





Jeg har en del oppskrifter på godis som jeg har samlet i en liten bok som er i samme stil som juleboka. Har satt inn en del ekstra sider sånn at jeg kan lime inn flere oppskrifter etter hvert. Her er det oppskrifter på karameller, forskjellige typer av sjokoladekonfekt osv. Håper jeg kan få testet ut en del av oppskriftene til neste år.
I have some recepies for candy and I have made a book in the same style as my Christmas book. I have inserted some extra pages so I can put more recepies in later. I hope I will have time to test some of the recepies next year.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar