fredag 26. februar 2010

Rosa kort/pink cards

Jeg har laget 2 rosa kort i det siste. Det med stempelmotiv er til Minnehjørnet for utstilling der. Jeg har brukt noen av de nye arkene som Minnehjørnet har fått inn, og et av de nye stemplene som også kommer for salg. På kort nr 2 har jeg bare brukt noen rester og lagd et mosaikkort.

I have made 2 pink cards lately. The one with a stamped motif is for my local scrapbook store where I'm a design team member. I have used some of the new papers they have and one of the new stamp design they are getting in to the store. For the second card I have used some leftover papers and made a mosaic card


2 kommentarer:

  1. Heisann!!
    Jeg kom over bloggen din,og har "ruslet" litt rundt og kikket. Her var det jammen mye fint. Har lagt meg til som følger, for her kommer jeg gjerne igjen...... c",)
    Ha en fin helg
    Hilsen Merete

    SvarSlett
  2. Søte søte deg med de herlige kortene :-) Du er flink du, snuppa :-)

    SvarSlett