lørdag 13. februar 2010

Te bok/Tea book

Når jeg sitter og sufer på nettet så dukker det av og til opp noen kjempefine ideer som jeg bare må prøve å lage. En kveld jeg satt og kikket igjennom forskjellige blogger så fikk jeg en ide om å lage en te-bok. Jeg leita fram noen teposer sånn at jeg kunne kutte arkene og brette de i riktig størrelse og her er resultatet.

When I'm sitting and checking different blogs I sometimes find some really great ideas - and I have to try them out. One night I had I got an idea to try to make a tea book. I found some tea bags so I could cut and fold the paper in the correct size - and here is the result.





4 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig TeBok & for en super ide, Sissel!

    SvarSlett
  2. Du lager altså de flotteste album. De er så nydelige og du setter sammen bilder så flott! En stor inspirasjon er du!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ting er i ferd med og skje.
    På fredag vil designteamet bli presantert, og 1. Mars vil vi kjøre i gang med vår 2. utfordring, så her er det bare og følge med. =)

    Minner på om at vi er på FACEBOOK. (Nordsalten Hobbyklubb) En voksende gruppe med over 300 medlemmer =) Meld dere gjerne inn, og legg ut bilder av produktene deres dær, vær med og kommentere, og inspirere hverandre !!

    SvarSlett