torsdag 31. mars 2011

Travel Journal

I juni skal jeg en tur til Island og besøke en venninne av meg og jeg gleder meg masse. Har vært der flere ganger før, men jeg elsker øya og kommer til å reise dit igjen og igjen. Jeg har lagd en reisejournal som jeg skal bruke på turen for å skrive litt hva vi gjør hver dag. Blir sikkert masse sightseeing. Har laget noen sider hvor jeg kan skrive i, og noen sider hvor jeg har limt inn pyntepapir og hvor jeg kan lime inn bilder fra reisebrosjyrer. Har også satt inn et par konvolutter hvor jeg kan oppbevare kvitteringer og billetter bl.a.

In June this year I'm going to Iceland to visit a friend of mine and I really look forward to that. I have been there several times before, and I love the island. I have made a travel journal I'm going to use during the trip to write what we do each day. I have several pages where I can write, and some pages where I can put pictures from travel brochures. I have also a couple of envelopes where I can put tickets and stuff.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar