fredag 13. mai 2011

CD mappe/CD folder

Til min broders 40-årsdag i november så lagde jeg noen cd'er med litt forskjellig musikk som vi skulle spille i løpet av kvelden. Lagde liksågodt kopier til meg selv som jeg skal ha i bilen. For å oppbevare cd'ene så lagde jeg en cd mappe. Jeg har brukt chipboard til permene, og til å pynte coverene på utside og innside så brukte jeg sort og hvit kartong og sølv og sort marmorspray som jeg har kjøpt på Biltema for lenge siden. I tillegg har jeg brukt sorte metallhjørner for å forsterke permene, og så har jeg kjøpt en hodeskalle til å pynte forsiden med. Inni har jeg brukt sort kartong og blanke cd konvolutter som jeg har kjøpt på Clas Ohlson. For å binde sammen mappen så har jeg selvsagt brukt Bind-it all maskinen.

For my brothers birthdayparty (40 years) in November I made a few cd's with different bands. I made a copy for myself too to have in my car. I had to make a cd folder to keep the cd's in. I have used chipboard for the covers, and black and white cardstock for the inside and outside of the book. To decorate the cardstock I have used silver and black marble spray I have bought at Biltema a long time ago. In the corners have I have used black metal corners, and I have bought a scull to decorate the front of the book. Inside I have used black cardstock and cd envelopes I have bought at Clas Ohlson. To bind the book together I have off course used the Bind-it all machine.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar