lørdag 18. juni 2011

Pulsvarmere til ferien/Wrist warmers for my vacation

De to første ferieukene mine i år tok jeg i juni, og var 12 dager på Island. Det var litt kald vind der så jeg strikket først et par pulsvarmere i grått med garn jeg hadde med meg. Men så fant jeg det lekre lilla multifarvede garnet som jeg falt for og dermed ble det et nytt par med pulsvarmere. Planen er å strikke et skjerf i samme garn og mønster til vinteren.

My first 2 weeks of vacation was now in June, and I was 12 days on Iceland. It was a cold wind several days so I knitted first a pair of wrist warmers in grey with yarn I brought with me. Then I found the lovely multi coloured yarn and I knitted another pair. My plan is to knit a scarf in the same yarn and pattern before the winter.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar