søndag 28. august 2011

32 nøster bomullsgarn/32 bundles of cotton yarn

Mamma er også en ivrig strikker og når jeg var i Trøndelag på ferie så leita hun frem litt av det hun har liggende og som hun ikke får brukt opp selv. Bl.a så fikk jeg 32 nøster med diverse bomullsgarn så nå blir det mange kluter. Det første jeg skal gjøre er å strikke noen til mamma som hun skal få som takk for garnet. Jeg har allerede strikket opp det ene nøstet med hvitt og fått ferdig 2 kluter, og nå er jeg i gang med en grønn klut.

My mother is also knitting a lot and when I was in Trøndelag on vacation she gave me some of the yarn she has. I've got 32 bundles of cotton yarn and I can make a lot of kitchen cloths of this. The first I'm doing is to knit a few cloths for my mother as thank you for the yarn. I have already knitted 2 white clothes and now I'm knitting a green one.


1 kommentar:

  1. Fnis - ja, det er ikke vanskelig å se :-) Men ikke glem at jeg trenger litt selskap på msn innimellom da, sånn papirhobby-selskap-msn-party :-) Sånn som bare du og jeg kan ha liksom :-)

    Klem til deg, og god bedring!

    SvarSlett