tirsdag 2. august 2011

Kjøleskapsmagnet/Fridge magnet

Panduro har pakker med coastere i forskjellig format og jeg kjøpte en pakke med hjerteformede for å lage et minialbum for lenge siden. Noen coastere ble til overs og jeg fant frem en rest av et ark og limte fast på coasteren. Etterpå klippet jeg rundt og kantet med brun Fluid Chalk stempelpute. Stemplet teksten på coasteren, men den kom litt bort så jeg har brukt Glossy Accent for å fremheve den litt. På baksiden har jeg limt 3 biter med magnettape og nå kan det henges på kjøleskapet.

Panduro have coasters in different shapes and I bought the heart shaped ones to make a mini album a few years ago. Some of the coasters was not used and I found a piece of paper and glued it on one of the sides of the coaster. I cut the paper around the coaster and used brown Fluid Chalk stamp pad around the edges. The stamped text disappeared a little bit so I used Glossy Accent to stand out. On the back of the coaster I glued 3 pieces of magnetic tape and now I can put it on the fridge.


2 kommentarer:

  1. Så lekkert dette ble ♥
    helt nydelig!!

    klem fra Heidi:)

    SvarSlett
  2. Denne er virkelig lekker Sissel! :o)
    Håper du har fine dager - ble så inspirert av dine kjøkkenkluter at jeg bare måtte kjøpe et nøste og prøve gamle strikkeferdigheter(?) *fnis* Den ble ok, men sliter litt med hvordan feste trådene. Hva gjør du?

    Snakkes!! Klem

    SvarSlett