søndag 11. september 2011

Kjøkkenkluter for salg/Kitchen cloths for sale

Har lagd ferdig noen pakker til med kjøkkenkluter for salg. Har solgt unna en god del av de som jeg har lagt ut i bloggen tidligere. Fikk jo en del garn av mamma også når jeg var på ferie så jeg prøver å få strikket opp noe av det, pluss at jeg var innom Spar-Kjøp i Trondheim på turen sørover. Så jeg har jammen meg noen nøster med bomullsgarn jeg skal strikke opp.

I have made some more ktichen cloths for sale. I have sold a lot of the cloths I have uploaded in my blog earlier this year. I also got a lot of yarn from my mother this summer so I'm trying to use some of that, and I did a little bit of shopping in Trondheim on my way south. So I have a lot of cotton yarn to use.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar