lørdag 24. september 2011

Nye pulsvarmere/New wristwarmers

I dag var jeg på Stempelscrapmessa og hadde med litt strikking som noen venner av meg har kjøpt, og jeg plukka liksågodt med meg et par pakker med kjøkkenkluter og 2 par pulsvarmere i tilfelle noen hadde lyst å handle litt av meg også. 1 pakke med kjøkkenkluter og begge pulsvarmerene forsvant fra mine hender etter et par sekunder. Godt at jeg har litt mere garn til pulsvarmere liggende så jeg kan lage noen flere.

Today I was at the Stempelscrap fair and I had brought some of my knitted stuff that some of my friends has bought, and I brought with me a couple of packages of kitchen cloths and a couple of wrist warmers in case someone wanted to buy it. One of the packages of kitchen cloths and both the wristwarmers disappeared from hands in just a couple of seconds. It's good that I have more yarn to make wrist warmers.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar