onsdag 7. desember 2011

Ny notatbok/New notebook

Notatbøker kan man aldri få for mange av og her har jeg lagd en hvor jeg har brukt metalltape på grungeboard. Tim Holtz har pakker med ferdig kutta biter med tørrembossede grungeboard og jeg har brukt to av de for å ha til perm. Jeg har limt metalltape på den siden hvor mønstret går innover og så har jeg brukt alfabetstickers fra Basic Grey og stanset ut et par sommerfugler og limt på før jeg har tatt på tapen.

You can never get too many notebooks and I have made one where I have used metal tape on grungeboard. Tim Holtz have made some embossed grungeboard and I have used to of them for cover. The alfabeth I have used is stickers from Basic Grey and punched a couple of butterflies and glued that on the grungeboard before I have put on the tape.

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett