søndag 12. februar 2012

Julekort for februar/Christmas cards in February

Ny måned og nye julekort. Jeg var på et scrappetreff siste helga i januar og da fikk jeg lagd litt julekort med restepapir og det turkise kortet har jeg brukt en H2O bakgrunn jeg lagde for lenge siden. Første kvelden på treffet så hadde jeg satt meg som mål å bare bruke restepapir som jeg hadde med i papertakeren - og det klarte jeg å gjøre. Fant også noen halveark med bazill som jeg kunne bruke på noen av kortene. Bildene som jeg har brukt på 3 av kortene er fra Made by Janet. Linken til butikken hennes finner du her: Made by Janet

A new month and new Christmas cards. Last weekend of January I was at a scrapbook gathering and I made some Christmas cards with leftovers from last year - and the turquoise card I used a H2O paper I made a long time ago. The first night at the gathering I had a goal to only use leftovers that I had brought with me - and I did. I also found some half sheets of cardstock that I used on some of the cards too. The pictures I have used on 3 of the cards is from Made by Janet. The link to her store is here: Made by Janet




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar