lørdag 17. november 2012

Pulsvarmere/Wrist warmers

Tidligere i høst så bestilte jeg noe garn fra Tyrkia - Ice Yarns. Garnet er 100 % alpakka og godt å strikke med. Passer godt med oppskriften på pulsvarmere som jeg har funnet på Dropsdesign.no sine sider. Her er 2 par i hvitt og grått. Har også kjøpt en farve til. Mulig jeg kjøper mere og strikker noen halser og skjerf .

Earlier this fall I ordered some yarn from Turkey - Ice Yarns. The yarn is 100 % Alpaca and is very nice to knit with. I can use this yarn to knit the wrist warmers I have found on the Dropsdesign.no web page. I have made one in white and one in grey - and I have also bought another colour. I might possible buy some more later and knit some scarfs.



2 kommentarer:

  1. De er kjempefine, Sissel. Og så nydelig mønster. Tror det er utenfor mine evner, men beundre dine ting er jeg god på
    Ha en fin lørdag. Klem

    SvarSlett