torsdag 13. desember 2012

Julekuler/Christmas baubles

I fjor så kjøpte jeg en del julekuler på Panduro og planen var å lage julekuler til meg selv. De ble ikke tid til å lage de før jul i fjor, så i år har jeg såvidt begynt å lage noen. De kulene jeg har brukt her er av de hvite variantene og jeg har brukt forskjellige farver med alkoholblekk på de. I tillegg har jeg limt på litt svirler og "diamanter" på to av de. På hver enkelt kule så har jeg brukt 3 matchende farver.

Last year I bought a few Christmas baubles at Panduro and the plan was to decorate them. I didn't have time to do it last year, so I have started to make some this year. I have used the white baubles and I added alcohol ink on them. I also put some swirls and "diamonds" on two of them. On each bauble I have used 3 matching colours.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar