mandag 10. mars 2014

Babyteppe/Baby blanket

Mamma hadde sortert litt i garnlageret sitt og jeg endte med å få med meg noen kilo hjem fra ferie, bl.a noe naturhvitt Daletta. Hadde lyst til å gjøre noe med det og endte med å bestemme meg for et vognteppe til baby, men måtte ha noen andre farver i tillegg. Så jeg kjøpte med meg noen nøster med lilla Daletta i to nyanser. Har sydd sammen rutene og heklet en kant med fastmasker rundt, og så til slutt en runde med picot'er.

My mother had to go through all her yarn and ended up with giving me several kilos of it when I was home on holiday. Some of the yarn she gave me was white Daletta from Dale. I wanted to make something of it and ended up with a small blanket, but I had to buy some other colours so I ended up with two different shades of purple.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar