fredag 7. mars 2014

Notatbøker/Note books

Jeg har jo dilla på å lage notatbøker med bind-it all maskina mi. 2 av bøkene jeg har laget i det siste er til meg selv og for å ha litt kontroll på hva jeg strikker og hekler i løpet av et år. Har kalt det strikkelogg, men hekleprosjekter er også med. Skriver opp hva jeg lager og hvor mye det veier - og i tillegg så skal jeg lime inn litt bilder av det jeg lager på noen av sidene. Moro å sitte å se i senere.
Den nederste boken har jeg lagd for å ha liggende til en passende anledning. 

I love to make note books with my bind-it all machine. 2 of the books I have made lately is for me and for my knitting and crochet projects. I write down everything I make and how much yarn I have used - and I also plan to put some photos of the things I make on some of the pages.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar