onsdag 12. mars 2014

Project life

Med de mengdene med bilder som jeg tok når jeg var på Island i 2011 så måtte jeg bare begynne med Project Life for å få med mest mulig bilder. Men går nok på en skikkelig smell og må lage 2 album fra denne turen for å få plass til alle severdighetene og turene som vi var på. Lager ganske enkle sider for jeg ønsker at bildene skal være i fokus. Dessverre har det blitt litt gjenskinn i plastlommene når jeg har tatt bilder.

With all the photos I took when I was visiting Iceland in 2011 I had to start with Project Life. I have a feeling that I will not end up with one album, but two from the whole trip. I want to have photos from all the places we went to. I make the pages simple since I want the photos to be in focus - and not use a lot of decorations around them.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar