torsdag 20. mars 2014

Vertinnegave til en venninne

Tidligere i vinter var jeg og 3 venninner en tur til Danmark for en kreativ helg. Siden det var første gangen vi var på besøk der i feriehuset til den ene venninna så lagde jeg et par grytekluter og kjøkkenkluter som vertinnegave. Mønsteret på gryteklutene finnes på Dropsdesign.no, og kjøkkenklutene har jeg strikket bare med 2 rett og 1 vrang på alle omgangene. Ca. 60 masker på pinner som passer til garnet. Her har jeg brukt noe garn som jeg har fått fra mamma.

Earlier this winter I took a trip to Denmark with 3 of my friends for a creative weekend. Since it was the first time we was visiting the vacation house I made a pair of potholders and a couple of matching kitchen cloths. The pattern for the potholders can be found at dropsdesign.no.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar