fredag 18. april 2014

Lilla notatbok/Purple note book

Kan aldri få for mange notatbøker..... og denne hadde jeg hatt liggende en stund. Jeg er veldig glad i lilla og har alltid mange ark liggende i denne farven. Av en eller annen grunn så hadde jeg kun 1 ark igjen - har glemt å fylle på etter at jeg har brukt arkene.... men heldigvis så matchet den med den lille permen. Venninna mi Connie og jeg bytter alltid julekalender hvert år og i fjor fikk jeg masse blomster som hun hadde kjøpt på Michaels i USA - og deriblant disse lille stoffblomstene. Jeg hadde igjen en liten lilla rest av en blonde og den limte jeg fast på boka.

You can never have too many notebooks ........ and this one I have had for a while now. I'm very fond of purple and I usually have a lot of different scrapbook paper in this colour. But for some reason I had only 1 sheet left - I have forgotten to buy new ones after I have used all the old ones. Lucky for me the only sheet I had left matched the cover of the book. My friend Connie and I switch Christmas calendars each year and last year I got a lot of flowers that she had bought at Michaels in USA - like the purple ones I have used on the book.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar